1L.
Rodoma 109–117 iš 267
- Hidraulinė alyva
MOTUL LHM PLUS Citroën 1l.
Mineralinis skystis hidro-pneumatinei pakabai ir stabdžių sistemoms tepti, žalios spalvos, tik „CITROEN” automobiliams (nuo 1966 m.).
(0 reviews)€ 11.04 Į krepšelį - Alyva-bendras
MOTUL HYBRID 0W20 1l.
MOTUL HYBRID 0W20
100% sintetinė variklio alyva, specialiai sukurta hibridinėms, elektrinėms transporto priemonėms (H.E.V)
ir kištukiniai hibridiniai elektra varomi automobiliai (P.H.E.V) su naujausiais benzininiais varikliais, turbokompresoriais, sukurta naudoti SAE 0W-20 alyvą su maža trintimi ir labai mažas HTHS (aukšto temperatūros aukšto pjovimo) klampa (≥ 2,6 mPa.s).
Tinka ir elektrinėms transporto priemonėms (B.E.V) su šiluminiu benzininiu varikliu, naudojamu kaip generatorius.
Tinka šiuolaikiniams benzininiams varikliams, kuriems reikalingas klampos tipas SAE 0W-20.(0 reviews)€ 11.40 Į krepšelį - Alyva-bendras
MOTUL 8100 ECO-NERGY 5W30 1l.
MOTUL 8100 ECO-NERGY 5W30
100% sintetinė alyva, sukurta ir tinkama naujausiems dyzeliniams ir benzininiams varikliams. Pasižymi kuro ekonomijos efektu.
(0 reviews)€ 10.05 Į krepšelį - Priedas į kurą
Liqui Moly Speed Benzin Zusatz
Priedas į benziną. Tai savarankiško tepimo medžiagų renginys, parengtas pagal naujausią degalų ir priedų technologiją. Šis produktas pasižymi kaip puikiai valantis ir apsaugantis. Geram rezultatui šis priedas yra dedamas į 2-takčius ir 4-takčius benzininius variklius. Naudojamas variklinių transporto priemonių ir laivų pramonės srityje.
(0 reviews)€ 15.21 Daugiau - Alyva-bendras
Liqui moly 10W40 1l.
Pusiau-sintetinė variklinė alyva SAE 10 W-40 tai kuro ekonomija (pagal API standartą, serija VI), efektyvi apsauga nuo nusidėvėjimo, variklio švarumo palaikymas ir apsauga nuo šlamo susidarymo. Tinka naudoti esant dideliems laiko intervalams tarp alyvos keitimo. Užtikrina patikimą sutepimą, sustabdo kardaninio veleno nusidėvėjimą. Viršija Vokietijos ir kitų valstybių automobilių gamintojų reikalavimus. Patikrinta varikliuose su turbo-įpūtimu ir katalizatoriumi. Užtikrina greitą sutepimą užvedant šaltą variklį. Apsaugo nuo šlamo susidarymo esant aukštoms ir žemoms temperatūroms.
(0 reviews)€ 7.59 Daugiau - Alyva-bendras
Liqui moly MoS2 10W40 1l.
Pusiau sintetinė variklinė alyva su MoS2 SAE 10 W-40 sukuria ant visų besitrinančių ir kontaktuojančių variklio paviršių labai efektingą plėvelę. Ši plėvelė iš molibdeno disulfido sumažina trintį ir garantuoja daug laisvesnę variklio eigą. Garantuoja žymų alyvos ir kuro sunaudojimo sumažėjimą, žymų nusidėvėjimo sumažėjimą ir sugebėjimą išlaikyti darbines savybes net esant gedimams. Viršija Vokietijos ir kitų valstybių automobilių gamintojų reikalavimus. Atspari senėjimui ir išlaiko klampumą stabiliame lygyje. Užkerta kelią šlamo susidarymui.
(0 reviews)€ 7.49 Daugiau - Alyva-bendras
Liqui moly Special F 5W30 1l.
Specialiai pagaminta dyzeliniams ir benzininiams Ford automobiliams, pagamintiems nuo 2009 metų, taip pat tinka naudoti Land Rover, Rover/MG, Jaguar, Mazda ir Citroen markių automobiliuose.
(0 reviews)€ 9.99 Daugiau - Cheminiai produktai
ANTIFREEZE G12/G12+ -35C 1l.
Raudonas aušinimo skystis G12/G12
Šiuolaikiškas, ilgaamžis aušinimo skystis, skirtas lengvųjų ir krovininių automobilių, autobusų variklių aušinimui. Jame nėra boratų, fosfatų, silikatų, aminų, nitritų ar nitratų. Antikorozinių priedų derinys atitinka tarptautinius standartus.
G12/G12 antifrizas su karboksilatinių priedų paketu, tai yra pagamintas organinių karboksirūgščių pagrindu. Atitinka standartą VW TL 774 D ir ženklinamas užrašu OAT („Organic Acid Technology“– organinių rūgščių technologija). Spalva – dažniausia raudona. G12 ir jo atmainų eksploatavimo trukmė – iki penkerių metų. Ji iš dalies priklauso nuo priedų savybių ir iš dalies nuo to, kad karboksilatiniai inhibitoriai ne taip sparčiai praranda savo pirmines savybes. Paprasčiau tariant, silikatai padengia paviršių vientisine plėvele, o karboksilatai reaguoja tik tose vietose, kur susidaro korozijos židiniai. Taip pat rinkoje galima įsigyti ir vadinamųjų hibridinių antifrizų („Hybrid Organic Acid Technology“– hibridinė organinių rūgščių technologija), kurių sudėtyje yra ir karboksilatinių, ir, pavyzdžiui, silikatinių inhibitorių.
(0 reviews)€ 4.00 Į krepšelį - Cheminiai produktai
ANTIFREEZE -35C G11 1l.
„Žalias aušinimo skystis G11” skirtas seno tipo varikliams.
Skysčiai, kurie paprastai vadinami G11, yra antifrizai, gaminami pagal tradicinę technologiją, įmaišant paketą priedų, kurių pagrindą sudaro neorganinių rūgščių druskos: silikatai, nitritai, nitratai, aminai, boratai, fosfatai. Gali būti ženklinami užrašais „Conventional coolants“ (įprastiniai aušinimo skysčiai) arba IAT („Inorganic Acid Technology“– neorganinių rūgščių technologija).
Iš esmės šiai klasei galima priskirti ir „Tosol“, tačiau su išlygomis. Pirmiausia, „Tosol“ yra prekės ženklas, sukurtas dar Sovietų Sąjungos laikais. Svarbiausias skirtumas yra tas, kad „Tosol“ sudėtyje gali būti boratų, fosfatų, aminų ir nitritų, G11 sudėtyje, pagal VW standartą, šių medžiagų neturi būti.
Panašūs antifrizai padengia metalinius paviršius apsauginiu sluoksniu, kurio storis kartais siekia 0,5 mm. Jis labai, kai kuriais atvejais net iki 50 %, sumažina šilumos perdavimo efektyvumą. Šiandien minėti aušinimo skysčiai laikomi moraliai pasenusiais. Silikatiniai inhibitoriai gana sparčiai praranda pirmines savybes. Be to, jų virimo temperatūra (105 °C) šiuolaikiniuose varikliuose yra per žema.
(0 reviews)€ 3.30 Į krepšelį